Skoči na glavno vsebino

V mesecu septembru že tradicionalno poteka Evropski teden mobilnosti. V letošnjem letu je potekal od 16. do 22. 9. 2020. S številnimi aktivnostmi se je tudi naša šola pridružila in sledila sloganu Izberi čistejši način prevoza! Takrat je učence v šolo »pripeljal« Pešbus, ki je imel svojo začetno postajo na Cvibljah ter nadaljeval svojo pot proti šoli, ki je bila tudi končna postaja. Učence so vsako jutro spremljali spremljevalci. Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila staršem, zaposlenim na občinski upravi, županu, zaposlenim na šoli, ki so si vzeli čas in pomagali pri izvedbi Pešbusa. Zadnji dan pa je imel Pešbus prav posebnega šoferja, saj je učence pospremil gospod župan, ki jim je ob tej priložnosti razdelil praktične nagrade. V četrtek in petek so se učenci od 1. do 3. razreda udeležili delavnic pred KKC-jem v organizaciji novomeške izpostave JSKD. V petek sta svoja poklica na zanimiv način predstavila tudi redarka in policist. Učenci 4. razredov so v petek s kredami okrasili ploščad in avtobusno postajališče pred šolo, učenci 5. razredov pa so se preizkusili v kolesarjenju na spretnostnem poligonu. V tednu od 21. do 25. 9. 2020 je 6 oddelkov razredne stopnje sodelovalo pri aktivnosti Gremo peš s kokoško Rozi. Cilj aktivnosti je povečati delež aktivnih prihodov v šolo za 7 %. V petek pred začetkom je vsak učenec izpolnil dnevnik, kjer je moral odgovoriti na vprašanja, kako prihaja po navadi v šolo. Sledil je teden, ko so učenci vsako jutro zbirali kartice glede na to, kako so prišli zjutraj v šolo (peš, kolo, avtobus, sopotništvo v avtomobilu). Vsak razred je število učencev sproti prikazoval na razrednem plakatu ter na skupnem šolskem transparentu. In uspelo nam je, ne samo zvišati, ampak povečati delež aktivnih prihodov za 25 %. S tem je naša kokoška Rozi prejela srebrno medaljo. Učenci so bili zelo aktivni in zagreti za sodelovanje, prav tako so pritegnili k sodelovanju tudi starše, babice, dedke, … in lepo je bilo opazovati, kako so v tistem tednu učenci hodili peš ali s kolesom v šolo in se trudili za čim boljši rezultat. Upam, da bodo tudi v prihodnje čim večkrat prišli v šolo na trajnostni način.

 

Koordinatorica projekta Katja Bučar, prof.

Dostopnost