Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 21. novembra, smo se ob 8.30 z avtobusom odpeljali v šolo v naravi v Fieso.                                             Ko smo prispeli do doma Breženka, nas je prijazno sprejel vodja doma. Ko nam je predstavil navodila, ki veljajo v domu, so nas učitelji razporedili po seznamu v sobe, ki smo ga naredili že prej v šoli. Ko smo se namestili po sobah, smo odšli v jedilnico, kjer smo pojedli kosilo. Po kosilu smo imeli različne dejavnosti. Že prvi dan smo se odpravili na daljši pohod, vreme pa nam je bilo naklonjeno. Ob 18.30 smo imeli večerjo in ob 22. uri smo odšli spat.

Vsako jutro do petka smo se tako zbujali ob 7.15. Potem smo imeli jutranjo telovadbo, po telovadbi pa je sledil zajtrk. Po zajtrku smo imeli prosti čas in smo lahko preživljali čas v svojih sobah. Nato so sledile dejavnosti, ki so potekale po skupinah.

V torek sta nas presenetila burja in slabo vreme, zato smo se zadrževali v bližini doma. Vodja v domu je dejal, da že dolga leta niso videli tako visoke plime. Zaradi vremenskih razmer smo prestavili obisk akvarija v Piranu, saj so bili priobalni predeli Pirana povsem poplavljeni. Ta dan smo zato imeli lokostrelstvo in spoznavanje rastlin.

V sredo smo kuhali školjke klapavice, ki so bile zelo okusne. Školjke je poskusilo veliko učencev, in to prvič! Popoldne smo se odpravili v Piran, kjer smo imeli veliko prostega časa, najprej pa smo si ogledali akvarij.

V četrtek smo imeli pohod in lovili ribe. Zvečer smo imeli zabavo, ki je bil najboljši del tedna.                                 V petek smo se z ladjico Solinarko odpravili v Sečoveljske soline. Ko smo prispeli nazaj v dom, smo imeli kosilo in nato smo se odpravili domov.

Veliko smo se naučili in se imeli zelo lepo.