Skoči na glavno vsebino

Zjutraj smo se zbudili, pozajtrkovali in ob 9.30 zapustili hotel. Po daljši vožnji s podzemno železnico smo prišli do reke Temze. Pot smo nadaljevali do Greenwicha, in sicer tako, da smo šli pod reko skozi predor in park. V Greenwichu smo si ogledali ničelni poldnevnik.

Po kosilu je sledila vožnja z ladjico, ki nas je peljala skozi mesto London. Videli smo vse znamenitosti, ki smo si jih že ogledali. Na Oxford Streetu pa smo lahko nakupovali.
Pozno zvečer smo si ogledali še musical Levji kralj. Bilo je zelo zanimivo, poučno in zabavno.

V sredo nas čaka pot domov. V Dolenjske Toplice se vrnemo predvidoma ob 18.00.

Učenci 9. a, 9. b

Drugi dan zimske šole v naravi na Soriški planini

Drugi dan v šoli v naravi smo po okusnem zajtrku hitro odšli na smučišče. Na smučišču smo se v štirih skupinah ogreli in začeli s smučanjem. Nekateri so se učili osnove smučanja, drugi kako izboljšati smučanje, nekateri so se preizkušali tudi v smuku. Vmes smo se ogreli s čajem v brunarici ter nato nadaljevali s smučanjem. Ker smo bili vsi lačni, smo prenehali smučati in odšli na kosilo. Postregli so nas z odlično hrano (pomfri in dunajski zrezek). Po kosilu smo nadaljevali s smučanjem, proti koncu pa se je megla dvignila. Odšli smo na malico, kjer smo se posladkali s čajem in biskvitom. Nato se je ena skupina preizkusila v teku na smučeh, druga pa je imela pouk. Po večerji smo pokurili energijo z večernim pohodom. Uživali smo po hoji v snegu, delali angelčke, v tišini prisluhnili zvokom narave, tekli po snegu in se metali po njem. Utrujeni smo se vrnili v sobe.

Dan je hitro minil in že komaj čakamo na jutrišnje pustolovščine na smučišču.