Skoči na glavno vsebino
Pustovanje na Osnovni šoli Dolenjske Toplice

Pustovanje na Osnovni šoli Dolenjske Toplice

Tudi v letošnjem šolskem letu smo na OŠ Dolenjske Toplice vabili pomlad tako, da smo se našemili v pustne maske in z rajanjem preganjali mraz in zimo. Maškare od 1. do 3. razreda so se pridružile pustni povorki v Dolenjskih Toplicah, vse ostale šeme od 4. do 9. razreda pa so dnevu ukradle 4. šolsko uro in se zbrale v telovadnici šole, da bi se pomerile v že tradicionalnih športno-zabavnih igrah v pustnih maskah. Posamezni oddelki so tekmovali med seboj, pri čemer so tekmovalci morali biti našemljeni, in najboljša dva oddelka  v kategorijah od 4. do 6. razreda in od 6. do 9. razreda sta dobili sladko nagrado v kuhinji. Medtem pa je potekalo tudi tekmovanje za naj maske. Strokovna pustna komisija je izbrala eno naj posamezno masko na razredni stopnji in eno na predmetni stopnji ter eno naj skupinsko masko. Kriteriji pa so bili sledeči: maska je morala biti izvirna oziroma nepričakovana, edinstvena, izdelana doma in morala se je tudi ustrezno vživeti v svojo vlogo. Letos so bile najbolj prepričljive Pika Nogavička, regratova lučka in skupina lego kock. Tudi vse naj maske so prejele sladko nagrado.

mentorici šolske skupnosti, Nina Pavlin in Vesna Kastelic

Medgeneracijska delavnica digitalnih veščin

Medgeneracijska delavnica digitalnih veščin

V Osnovni šoli Dolenjske Toplice smo v januarju in februarju ponovno izpeljali pet zanimivih in poučnih delavnic digitalnih veščin, ki so potekale v računalniški učilnici. Učenci osnovne šole, ki so vključeni v interesno dejavnost Prostovoljci so z veseljem pomagali pri poučevanju starejših udeležencev. Izvedbe delavnic so potekale pod mentorstvom učiteljic Antonije Miklavčič-Jenič, Helene Arzenšek Krajačič in Špele Mrvar. Letošnje delavnice je redno obiskovalo devet udeležencev iz Društva upokojencev Dolenjske Toplice. Na vsaki delavnici pa nas je obiskala tudi vodja sekcije za izobraževanje v društvu, ga. Cirila Vidmar. Z navdušenjem je opazovala medgeneracijsko sodelovanje in interes naših udeležencev nad izvedbo delavnic.

Naše delavnice niso bile le učenje o internetu, varnosti na spletu in uporabi računalnika ali pametnega telefona, bile so pravo medgeneracijsko druženje. Delavnice so povezale učence, učiteljice in starejše udeležence v skupnem učenju ter sodelovanju. Skupaj smo reševali kvize, spoznavali aplikacije, se učili skozi igro in praktičnimi vajami ter si pomagali pri vsakdanjih digitalnih izzivih. Nekateri so se delavnic udeležili že drugič in ugotovili, da se vedno naučijo kaj novega.  

Na koncu delavnic so udeleženci zapisali svoje vtise o izvedbi. Le-ti so bili pozitivno naravnani in iz njih je bilo razbrati veliko veselja in zadovoljstva. Mlade prostovoljce so udeleženci pohvalili za potrpežljivost in prijaznost, učiteljice pa za zanimiv in uporaben program, ki je bil prilagojen vsem udeležencem ter njihovo strokovno pomoč, ki so jo nudile pri izvedbi. Ob zaključku programa smo si ogledali nov vrtec, ki je navdušil vse udeležence.

Ure so minile, kot bi mignil in na koncu smo se vsi strinjali, da bi si takšne delavnice želeli tudi v prihodnje. Učenje je bilo zabavno, druženje sproščeno, spoznali smo nove prijatelje in se ob tem še veliko novega naučili.

Špela Mrvar, prof.

Orodna vrstica - DOSTOPNOST