Skoči na glavno vsebino

Tretjo virtualno mobilnost Erasmus+ projekta je organizirala romunska partnerska šola Scoala Gimnaziala Tudor Vladimirescu. Tema mobilnosti je bila TRADICIJA, preko zoom konferenc pa smo se družili 21., 22. in 23. aprila.Dragica Kren, mama osmošolca»Mednarodno okolje me je vedno privlačilo, zato sem bila zelo vesela odločitve, da bo Kristjan sodeloval na tretji virtualni mobilnosti Erasmus+ projekta “CreARTivnost”. Nekaj dni pred začetkom smo starši in učenci dobili vse pomembne informacije o izvedbi dejavnost in potreben material. Delo na daljavo je že lepo utečeno, tako da je bila sproščenost in vzdušje v hiši ter Kristjanovi sobi prijetno delovno-ustvarjalna. Zelo rada ustvarjam, zato sem, neopazno seveda, z zanimanjem opazovala kaj se dogaja. Vsakokrat sem bila prijetno presenečena, kaj je nastalo pod prsti mladega ustvarjalca.«  “Mobilnost smo začeli z delavnico kreativnega poučevanja in učenja, ki jo je vodil Andrei Prosea. Glavni koncept predstavljene metode je ponudba idej, ki učitelju pomagajo izboljšati in popestriti učne metode. S to metodo lahko na primer povežemo področji matematike in umetnosti.Naučili smo se, kako lahko s kombiniranjem različnih osnovnih geometrijskih oblik narišemo risbo. Potrebujemo samo svinčnik in papir in naše ustvarjanje se lahko začne. Izhajali smo iz risanja krogov, kvadratov, pravokotnikov, trapezov in drugih likov, kombinacija le teh pa je ustvarila najrazličnejše podobe. Zanimivo in navdihujoče je bilo tudi za učence. Naučili smo se, da ni potrebno da si umetnik, da narišeš izbran motiv.” Miroslava Hrovat, prof.“Za uvodno sprostitev in predstavitev drug drugemu smo se igrali besedno igro – Mirror, mirror on the wall (Ogledalo, ogledalo na steni povej) … S to igro smo se predstavili z imeni in našo lastnostjo, ki se je začela na enako črko, kot naše ime. Npr. Lara – lingvistic. V nadaljevanju smo razmišljali o poeziji. Kako jo zapišemo, kaj pomeni, kaj nas uči. Preizkusili smo se v branju zanimivih smešnih in premešanih verzov. Nato smo spoznali, kaj je vizualna poezija ali pesem v obliki. Najprej smo na list papirja narisali obliko naše poezije, nato pa po obliki ali pa v njo napisali pesem. Pesem je svoje sporočilo tako povedala z besedami in obliko zapisa.” Lara Čengija, Rosa Brinovar, Zala Otorepec: “Na delavnici poezije smo spoznali tudi tehniko BLACKOUT pesmi, ki nam lahko pomaga pri učenju katere koli snovi. Bistvo je, da v besedilu poiščemo ključne besede, ki se lahko rimajo in jih izpostavimo v neki zanimivi obliki, ostalo besedilo pa bodisi zatemnimo ali pa popolnoma prekrijemo.” Po pesniški sredi, smo se v četrtek znanstveno zabavali v naših kuhinjah. S pomočjo nevtralnega pripravka iz rdečega zelja s pH vrednostjo 7, smo z mešanjem ugotavljali kislost (pH manj kot 7) in bazičnost (pH več kot 7) tekočin in napitkov v naši kuhinji. Nekatere je ta poskus tako navdušil, da so preverili pH vrednost tudi v drugih napitkih, ki niso bili del poskusa (npr. mleko in coca-cola) ter ugotavljali, kako vplivajo na naše telo. Sledil je poskus, ki je baziral na gostoti vode, ki smo jo spreminjali z dodajanjem sladkorja. Ker se tekočine z različno gostoto ob previdnem dodajanju (v našem primeru s kapalko) ne mešajo, smo z dodajanjem barv ustvarili mavrico v kozarcih. Poskus je od nas zahteval kar veliko mero natančnosti in potrpežljivosti. “Tretji dan mobilnosti smo začeli s pogovorom o velikonočnih običajih ter z virtualnim

mag. Urška Bučar, prof.

Dostopnost