Skoči na glavno vsebino

Zjutraj smo se zbudili in se na obali razgibali pri jutranji telovadbi. Dan smo nato nadaljevali z zajtrkom in orientacijskim pohodom. Vreme nam je bilo naklonjeno, saj se je zjasnilo, burja pa je nehala pihati. Pohod je potekal po skupinah v okolici Fiese. Naučili smo se uporabljati kompas, določati azimut in se orientirali po smereh neba. Med pohodom smo reševali učne liste ter merili kislost, bazičnost in temperaturo vode. Ugotovili smo, da je voda v jezeru hladnejša kot morska.

Po kosilu smo si nekoliko odpočili in se odpravili na obalo. Tam smo igrali športne igre in našli veliko zanimivih kamnov, ki jih je morje naplavilo na obalo.

Popoldne smo se peš odpravili proti Piranu. Na poti smo se ustavili tudi pri cerkvi svetega Jurija in Rtu Madona. Po ozkih, slikovitih piranskih ulicah smo se odpravili do Prvomajskega oz. Starega trga, kjer so snemali film Poletje v školjki. Izvedeli smo, kako so meščani pridobivali pitno vodo, in sicer tako, da so vodo iz žlebov usmerili najprej na večje kamne, nato na manjše, potem v pesek, voda pa se je na koncu natekla v vodnjak. S Starega trga smo ob obali odšli do Tartinijevega trga.

Komaj smo čakali, da obiščemo akvarij. Tam smo si ogledali veliko morskih živali – spoznali smo rebrače, morske cvetače, ciplje, raznolike vrste morskih rib, rake, sipo, jegulje, morske konjičke, mladiče morskih psov, morske vetrnice, meduze. Po ogledu akvarija smo rešili učne liste in imeli prosti čas. Nekateri smo kupili tudi spominke. Ob 17.30 smo se ponovno zbrali na Tartinijevem trgu, od koder smo se po temi in z lučkami v rokah odpravili nazaj v dom. Po večerji smo igrali kviz in se družili v jedilnici in učilnici. Igrali smo družabne igre, karte, brali knjige ali se pogovarjali. Ugotovili smo, da znamo preživljati kvaliteten čas drug z drugim tudi brez telefona.

Ob 21.uri smo se odpravili v sobe, kjer smo se pripravili za spanje. Da smo lažje zaspali, smo si pripovedovali pravljice.