Skoči na glavno vsebino

Podjetniški dan

V sredo, 17. 11. 2021, se je na naši šoli spet nekaj dogajalo. Potekal je dan dejavnosti za vse učence od 1. – 9. razreda,  ki ga imenujemo  podjetniški dan. Zakaj takšno ime? Učenci posameznih oddelkov pod budnim očesom svojih  razrednikov in ostalih učiteljev ustvarjajo izdelke, ki so namenjeni prodaji na prednovoletnem bazarju. Kaj bodo izdelovali, se odločijo sami,  skupaj z učitelji načrtujejo porabo materiala, ki ga nabavimo preko šole. Ko so izdelki narejeni, jim določijo ceno, izdelajo lahko tudi reklamo in  se pripravijo na prodajo. Na stojnicah se zvrstijo različni prodajalci, ki se učijo rokovati z denarjem, pisati potrdila, računati dobiček (seveda je potrebno odšteti stroške materiala). Tako pridobljena sredstva namenijo za  šolo v naravi, izlet, valeto… zato je motivacija velika, pričakovanja pa tudi. Potrebno je kar nekaj priprav, da izvedemo tako široko zasnovano dejavnost (priprava gradiv, orodij, pripomočkov, organizacija dela,…). Vodja tehniškega dneva, Helena Jordan, pripravi zbirnik materiala, ki ga nabavi v različnih trgovinah in porazdeli posameznim oddelkom. Vsa pohvala gre učiteljem, ki otroke usmerjajo, jim omogočajo varno in ustvarjalno delo. Poudarjajo uporabo naravnih in odpadnih gradiv za izdelavo izdelkov. Brez pomoči staršev pa tudi ne gre. Veliko se jih vključi tako, da doma izdelajo polizdelke, otroci jih dokončajo v šoli, nekateri prispevajo material, drugi ideje,… Vse je dobrodošlo. Vsi učenci so bili v delo vpeti kar nekaj ur. Čas jim je zelo hitro minil, to so uspeli povedati in da so ponosni na nastale končne izdelke. Na spletni strani šole jih bomo kasneje tudi predstavili. Naštejem naj jih samo nekaj, da se občuti njihova raznolikost: voščilnice, obeski iz volne, škorenjčki iz odpadnih plastenk kot dekoracija, obeski iz lesa, zapestnice za male deklice, uhani za malo večje gospodične, zeliščne vrečke, različne kreme, namizni aranžmaji, snežaki iz odpadnega blaga, svečniki, poslikane skodelice, čudovite igrače,… in še marsikaj. Da ne pozabim – dišalo je po prazničnih piškotih in topli čokoladi. Naša velika želja je, da bi uspeli naše delo tudi prikazati širši javnosti na prednovoletnem bazarju, ki ga načrtujemo v začetku decembra. Držimo pesti…

Helena Jordan, prof.

 

 

Udeležba na mednarodni konferenci

Drugi teden novembra je v Ljubljani v okviru slovenskega predsedovanja Svetu Evropske unije potekala mednarodna konferenca Resetting Education and Training for the Digital Age, ki so se je udeležili predstavniki vseh evropskih držav. Konferenca je bila odprt prostor za razpravo o didaktiki digitalnega izobraževanja, šoli in družbi v digitalnem svetu ter umetni inteligenci v izobraževanju in za izobraževanje. O priložnostih in izzivih digitalizacije izobraževanja so spregovorili različni udeleženci iz različnih evropskih držav. Med njimi je bil tudi učenec 7. razreda OŠ Dolenjske Toplice Noel Jug, ki je na eni izmed sej kot učenec razmišljal o digitalni preobrazbi učenja in poučevanja, ki jo omogoča smiselna in učinkovita uporaba digitalne tehnologije. Na seji je sodeloval z znanjem in izkušnjami, ki jih je pridobil med različnimi didaktičnimi pristopi pri poučevanju, ki vsebujejo med drugim tudi uporabo IKT opreme. Uporabil pa je tudi znanje, ki ga je pridobil pri projektu NA-MA POTI, katerega glavni namen je spodbuditi uporabo digitalnih tehnologij pri razvoju naravoslovne, matematične in finančne pismenosti, še posebej pri dejavnostih, ki so povezane z raziskovanjem, modeliranjem in reševanjem problemov. Z udeležbo na konferenci smo zadovoljni, saj smo z našim razmišljanjem  sodelovali pri izboljšanju izobraževanja v Sloveniji kot tudi v Evropski uniji. 

 

 Danica Petric, prof.

Pravljična urica v šolski knjižnici

Otroci iz skupine »Mucki« so z veseljem obiskali šolsko knjižnico. Gospa knjižničarka Marija Andrejčič je otrokom v knjižnici pripravila mini kotiček s knjigami. Najprej je otroke ob knjigi, seznanila, kje vse naj ne puščajo knjig in kako naj ravnajo z njimi, da se ne strgajo, zmočijo ali umažejo. Potem so si otroci z veliko radovednostjo izbirali različne knjige. Prelistavali so jih in iz njih »brali« drug drugemu, kot to znajo triletniki.Vsak otrok si je izbral tudi knjigo za domov, da jo bral skupaj z mamico, očkom ali sestrico, bratcem, morda pa z babico ali dedkom.Knjiga je otrokova dobra prijateljica, saj se k njej zateče, kadar potrebuje čas za umiritev, željo po odkrivanju in spoznavanju sveta ali trenutek biti s knjigo v objemu staršev.

Darja Mrvar, vzgojiteljica

Orodna vrstica - DOSTOPNOST