Skoči na glavno vsebino

Ponovno delo na daljavo

Ko smo že mislili, da bo naše šolstvo potekalo še dokaj normalno, smo se že vrnili nazaj v domače šolske klopi. Ko pišeš, rešuješ naloge in prepisuješ s PowerPointov je občutek sicer enak, manjkajo samo tiste znane čačke po mizah in klepetanje sošolcev. Zdaj ko imamo več Zoom video klicev je vsaj občutek normalnega pouka bolj pristen kot je bil lansko leto. Sicer pa ima tudi delo od doma tudi pozitivne lastnosti; odpovedali so nam vsa ocenjevanja, ki bi se izvajala v tem tednu in sami si lahko izberemo kdaj bomo imeli malico ter kosilo (dokler ni med Zoom video klicem in je vse za šolo postorjeno). Seveda se marsikdo od nas že veseli da se stvari povrnejo v normalo, ampak nas naprej žene misel na bližajoče se jesenske počitnice.

Lana Furtula 9. b

Z 19. 10. 2020 smo ponovno začeli s šolanjem na daljavo. Tokrat je princip dela drugačen, saj imamo veliko več pouka preko videokonferenc, manj je invidualnega dela. Učitelji bolj striktno preverjajo naše delo, bolj zgodaj moramo vstati. Veliko preglavic nam povzročajo spletne učilnice, saj so preobremenjene, pogosto se sesujejo, ni dostopa do njih. Osebno mi je bilo 1. delo na daljavo bolj všeč, saj nisem velik ljubitelj videokonferenc in raje vse obveznosti naredim sam. Ima pa ta sistem tudi prednosti; več razlage in bolj dosledno opravljanje nalog.

Andraž Matoš, 9. a

Spet se je začelo delo od doma. Že od ponedeljka smo od 6. razreda naprej začeli delati od doma. Prvih nekaj dni se mi je zdelo, da nisem v resničnosti. Imam 2 do 3 Zoom konference na dan. Vsak dan dobim urnik za določen dan v tednu. Ko nimamo Zoom konference, moramo stvari delati sami. Meni je lažje preko Zoom-a, ker tam stvari naredim hitreje. Ni mi všeč, da so Arnes učilnice »štekale«, ampak so naši starši potem dobili navodila na elektronske naslove in smo vseeno lahko rešili naloge. Moj najljubši del dela od doma so Zoom konference, saj se slišim s prijatelji in učitelji, hkrati pa lahko uživam v udobju doma. Moj delovni dan traja do okoli enih popoldne. Želim si, da se čimprej vrnemo v šolske klopi, saj ni prijetno pisati teste od doma. Ker delamo od doma, je pomembno, da se veliko gibamo. Učna ura športa je bila zelo zanimiva, ker sta bila učitelja športa v telovadnici, mi pa doma. Če na splošno povzamem, mi ni všeč, da delamo od doma, ampak imamo vsaj več videokonferenc. Vseeno pa imamo sedaj 10-krat manj dela, zato bomo morali nadoknaditi kasneje.

Maj Gimpelj, 7. b

Teden mobilnosti v OŠ Dolenjske Toplice

V mesecu septembru že tradicionalno poteka Evropski teden mobilnosti. V letošnjem letu je potekal od 16. do 22. 9. 2020. S številnimi aktivnostmi se je tudi naša šola pridružila in sledila sloganu Izberi čistejši način prevoza! Takrat je učence v šolo »pripeljal« Pešbus, ki je imel svojo začetno postajo na Cvibljah ter nadaljeval svojo pot proti šoli, ki je bila tudi končna postaja. Učence so vsako jutro spremljali spremljevalci. Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila staršem, zaposlenim na občinski upravi, županu, zaposlenim na šoli, ki so si vzeli čas in pomagali pri izvedbi Pešbusa. Zadnji dan pa je imel Pešbus prav posebnega šoferja, saj je učence pospremil gospod župan, ki jim je ob tej priložnosti razdelil praktične nagrade. V četrtek in petek so se učenci od 1. do 3. razreda udeležili delavnic pred KKC-jem v organizaciji novomeške izpostave JSKD. V petek sta svoja poklica na zanimiv način predstavila tudi redarka in policist. Učenci 4. razredov so v petek s kredami okrasili ploščad in avtobusno postajališče pred šolo, učenci 5. razredov pa so se preizkusili v kolesarjenju na spretnostnem poligonu. V tednu od 21. do 25. 9. 2020 je 6 oddelkov razredne stopnje sodelovalo pri aktivnosti Gremo peš s kokoško Rozi. Cilj aktivnosti je povečati delež aktivnih prihodov v šolo za 7 %. V petek pred začetkom je vsak učenec izpolnil dnevnik, kjer je moral odgovoriti na vprašanja, kako prihaja po navadi v šolo. Sledil je teden, ko so učenci vsako jutro zbirali kartice glede na to, kako so prišli zjutraj v šolo (peš, kolo, avtobus, sopotništvo v avtomobilu). Vsak razred je število učencev sproti prikazoval na razrednem plakatu ter na skupnem šolskem transparentu. In uspelo nam je, ne samo zvišati, ampak povečati delež aktivnih prihodov za 25 %. S tem je naša kokoška Rozi prejela srebrno medaljo. Učenci so bili zelo aktivni in zagreti za sodelovanje, prav tako so pritegnili k sodelovanju tudi starše, babice, dedke, … in lepo je bilo opazovati, kako so v tistem tednu učenci hodili peš ali s kolesom v šolo in se trudili za čim boljši rezultat. Upam, da bodo tudi v prihodnje čim večkrat prišli v šolo na trajnostni način.

 

Koordinatorica projekta Katja Bučar, prof.

Orodna vrstica - DOSTOPNOST